Nagyon gyakran ismételt kérdések.

Lapraszereltek a bútorok? Nehéz összeszerelni?

Bútoraink nagy része lapraszerelt állapotban vásárolható meg. A könnyű szerelést összeszerelési útmutatók segítik. Az összeépítés általában egyszerű eszközöket igényel (csavarhúzó, imbuszkulcs)A bútorokat a könnyebb szállíthatóság és a kis helyigényű raktározás miatt egyes gyártók lapraszerelten is készítik. Ekkor a felhasználás helyé az előre beépített vagy mellékelt speciáli szerelvényekkel történik az összeállítás.

Lehet kérni összeszerelve amit rendeltem? Vállalnak helyszíni összeszerelést?


Összeszerelt állapotban nem szállítunk termékeket (ez alól kivételt képez a tömör fa bútor). Ennek egy egyszerű oka van és ez is a legfontosabb, így biztosan nem sérül meg a rendelt terméked vagy termékeid szállítás során. Lapraszerelt állapotban, biztonságosan lecsomagolva, a csomagoláson belül is kibélelve szállítjuk így elkerülve az esetleges sérülést. Helyszíni szerelést a szállító kollégák nem vállalnak.

Mi az, hogy jobbos és balos szerelhetőség? (sarokgarnitúrák esetében):


Bizonyos sarokgarnitúrák rendelkeznek egyaránt jobbos illetve balos szerelhetőséggel. Mit is jelent ez? A legegyszerűbb válasz erre az , hogy nem kell rendelésnél arra figyelned, hogy milyen állású garnitúrát választasz, csak egyszerűen megrendeled otthonodba és úgy rakod össze ahogy Te szeretnéd.


Később tudok ezen változtatni?


Ez már egy kicsit kényesebb kérdés. A válasz nem minden esetben határozott "igen". Az univerzálisan szerelhető garnitúrák előnye a jobbos illetve balos szerelhetőség, DE itt jön a csavar a válaszban, (szó szerint), bizonyos termékek esetében ez az előny a szövet meglyukasztásával jár. Ebben az esetben ha pl. jobbos állásúra szereltük a csavar és a lyuk belül van. Amennyiben át akarjuk rakni balosra így ez a lyuk kívül lesz, tehát látszódni fog, a garnitúránkat pedig lyukaszthatjuk újra csak most a másik oldalon Összefoglalva a választ a kérdésre, át szerelhető DE inkább legyünk határozottak az első összeszerelésnél a sarokgarnitúránk állásával kapcsolatban.

Ha készletes a termék, akkor miért 2-3 hét a szállítási határidő?

Annak érdekében, hogy minden rendben legyen a szállítás során (időben megkapd, sérülés mentesen a termékeid, minden kérdésedre választ kapj, időben légy értesítve a szállítás napjáról, ha nem felel meg tudj másik napot egyeztetni) nem mást bízunk meg a feladattal, mindent mi intézünk Neked. Ehhez komoly logisztikai munkálatokra illetve előkészületekre van szükség. Ahhoz, hogy elégedett légy a szállítással is ezt az időt megéri kivárni.

Hol tudom megnézni a szövetmintákat?

Amennyiben a kárpitos bútor mellett látod a "nagy szövetválaszték" előnyt feltüntetve így rendelhető más bevonóval is. Annak érdekében, hogy biztosan a Neked legmegfelelőbb anyagú és színű bútordarab legyen legyártva így a szövetválasztékot személyesen áruházainkban meg tudod tekinteni és ki tudod választani.

Át tudom venni személyesen is a terméket egy másik áruházban, ha online rendelek?

A webáruház egy a fizikai áruházaktól teljesen külön működő "virtuális áruház". A megrendelésed kérheted házhosszállítással vagy személyesen átveheted a ceglédi központunkban. Amennyiben áruházaink egyikéből szeretnéd elvinni a terméked úgy rendelésedet ott tudod leadni, így a termék oda fog beérkezni.

Lehet más színben vagy méretben rendelni ezt a terméket?

Amennyiben nincs külön feltüntetve a színválaszték vagy egyéb rendelhető méret így az általad kiválasztott bútor csak a weboldalon látható formában rendelhető.

TOP 25 kanapé