GY.I.K.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön akcióinkról és újdonságainkról.



Gyakran Ismételt Kérdések

Kaphatok átutalásos számlát rendelésemkor?

Igen, minden esetben átutalásos számlát állítunk ki a  webáruházunkban történt megrendelése után. Mikor az összeg megérkezik a számlánkra, rendelését akkor továbbítjuk a gyártó felé.

Mi az a minimum összeg, ami felett rendelést lehet leadni?

Nincsen minimum rendelési mennyiség, akár egy kisbútort is rendelhet.

Vidékre szállítanak ki?

Az ország teljes területére kiszállítunk.

Mennyi a kiszállítás díja?

A megrendelt bútorok bruttó értéke alapján kerül megállapításra. Tekintse meg ide klikkelve a házig történő szállítás díjainkat. Amennyiben emeletre, otthonába kell elhelyezni a bútort, ennek külön díja van, melyet az egyeztetés után állapítjuk meg.Esetenkénti aktuális akciónkban akár az is előfordulhat, hogy ingyen szállítjuk otthonába a kiválasztott bútort.

Mikor tudják kiszállítani a megrendelt árut?

Megrendelése után 48 órán belül visszaigazolást küldünk, mely tartalmazza a várható kiszállítás időpontját is. A szállítási határidőkről a konkrét bútor leírásában tájékozodhat.

Személyesen be lehet-e menni és fizetni az áruházban?

Természetesen személyesen is kiegyenlítheti a számla értékét áruházunkban a nyitva tartási időben. A Kapcsolat menüpontban megtalálja elérhetőségünket.

Lapra szerelt bútoromat segítenek összeszerelni?

Felkészült kollegáink térítési díj ellenében szakszerűen összeszerelik bútorát az Ön lakásában egy előre egyezetett időpontban.

Milyen fizetőeszközt fogadnak el üzletükben?

Áruházunkban készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet, továbbá ha kedvezményes Cetelem hitelt szeretne igényelni, kollegáink készségesen segítenek Önnek.

Mennyi garancia van a megvásárolt bútorra?

Az általános garanciális idő termékenként 1 év , de a  kárpitos bútoroknál bevonó anyagtól függően, akár lehet 5 év is. 

 

Copyright © 2015 Home Max Bútor - Minden jog fenntartva!